وبلاگ

لباس کار چیست؟

لباس کار چیست؟ | لباس کار کرج

لباس کار چیست؟

فعالیت در محیط های کاری، همواره با خطرات جانی و مالی برای انسان همراه است. لباسکار پوشش ایمنی است، که از بدن افراد در برابر خطرات محیط کار محافظت می کند. لباسکار ها متناسب با شرایط محیط کار انتخاب می شوند. جنس، رنگ، اندازه، شکل و.. در لباس کار ها بسیار متفاوت است. پوشیدن لباس کار مناسب در محیط های کاری بسیار حائز اهمیت است و اگر از لباس مناسب استفاده نشود، احتمال وقوع خطرات جبران ناپذیر بسیار زیاد خواهد بود. برخی از مشاغل مانند آتش نشانی، استخراج معدن، کار با مواد نفتی و شیمیایی و.. به دلیل اینکه افراد با خطرات زیادی مواجه هستند استفاده از لباس ایمنی بسیار ضروری است و بدون لباس کار مناسب کار کردن ممکن نیست.

لباس کار چیست ؟

برای اینکه بتوانید با لباس کار خطرات جانی را در محیط کاری خود به حداقل برسانید باید، با ویژگی های لباس کار مناسب آشنا باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت خرید لباس کار و ویژگی های لباس ایمنی مناسب آشنا کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

 

هنگام خرید لباس کار بای به چه نکاتی توجه کنیم؟

سلامتی و امنیت جانی افراد در محیط های کاری به شدت به لباس کار آن ها بستگی دارد. به همین دلیل هنگام خرید لباس کار باید به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم به دقت توجه کنید تا بتوانید لباس ایمنی مناسبی را انتخاب نمایید.

شرایط محیط کار

اولین و مهم ترین چیزی که در هنگام خرید لباس کار باید به آن توجه داشته باشید، شرایط محیط کاری است که در آن فعالیت می کنید. جنس و تمام ویژگی های لباس کار به شرایط محیط کار افراد بستگی دارد. به عنوان مثال افرادی که با مواد اسیدی یا شیمیایی سرو کار دارند باید از لباس کار های استفاده کنند، که در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشند و از سوختن و آسیب به بدن افراد جلوگیری کند. یا افرادی که آتش نشان هستند یا با کوره های آتش سروکار دارند باید از دست کش، کفش و لباس نسوز استفاده نمایید.

مدل و دوخت لباس ایمنی

مدل لباس های کار نیز یکی از المان های قابل توجه در هنگام خرید لباس ایمنی می باشد. لباس های ایمنی با توجه به شرایط محیط کار باید دارای مدل و دوخت مناسب باشند. مثلا در محیط های که افراد با دستگاه های خطرناک و برنده سرو کار دارند، لباس کار باید به صورت یکپارچه و بدون کمر بند یا هر گونه زنجیر یا وسایل تزئینی باشد زیرا امکان گیر کردن، قسمت های لباس در لابه لای دستگاه ها و جود دارد و با این کار جان فرد به خطر می افتد. یا در مشاغلی مانند پرستاری، پزشکی، دارو سازی و .. که افراد با انواع میکروب ها و باکتری ها در تماس هستند پوشیدن لباس کارهای که تمام نقاط بدن را پوشش دهند بسیار مهم است.

رنگ لباس کار

رنگ لباس کارها یکی دیگر از ویژگی های مهم لباس های کار محسوب می شود. در سازمان ها و کارخانجات مختلف از رنگ ها برای گروه بندی افراد و شناسایی آن ها استفاده می شود. به عنوان مثال در بیمارستان ها رنگ لباس افرادی که نظافت محیط را بر عهده دارند معمولا به رنگ آبی یا صورتی و رنگ لباس پرستار ها سفید است. علاوه بر شناسایی و گروه بندی افراد از رنگ لباس برای محافظت از جان افراد نیز استفاده می شود. به همین دلیل بسیار مهم است، که افرادی که شیفت شب کار می کنند یا محیط کار آن ها بسیار شلوغ است، از لباس های رنگی استفاده کنند که موجب شود افراد راحت تر دیده شوند.

لباس کار چیست؟ | لباس کار کرج

لباس های ایمنی شامل چه چیز های هستند؟

لباس کار یا لباس ایمنی از چندین تکه تشکیل می شوند. بسته به شرایط محیط کار افراد باید از یکی یا چند تا از آن ها استفاده کنند. از مهم ترین لباس های ایمنی می توانیم به مواردی مانند کفش ایمنی، کلاه ایمنی، دستکش ایمنی، روپوش، عینک، شلوار و .. اشاره کنیم. در برخی از مشاغل مانند آتش نشانی نیاز است که از همه این موارد استفاده شود. اما در برخی مشاغل مانند مهندسین عمران استفاده از کفش و کلاه ایمنی حائز اهمیت است. افرادی که با ماشین آلات خطرناک یا کوره های آتش سر و کار دارند، حتما باید از دستکش های ایمنی استفاده کنند تا از سوختن یا بریدگی دست هایشان جلوگیری کنند. یا افرادی که در آزمایشگاه ها با گاز های سمی سرو کار دارند حتما باید برای محافظت از چشم های خود از عینک های ایمنی استفاده کنند.

خرید و قیمت لباس ایمنی

اولین سوالی که هنگام خرید لباس ایمنی مطرح می شود، این است که قیمت آنها چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که لباس های کار دارای رنج قیمت بسیار متنوعی هستند.قیمت لباس کار ها به ویژگی های آنها مانند جنس، مدل، کیفیت، رنگ و.. بستگی دارد. بهترین و آسان ترین روش برای اطلاع از خرید و قیمت لباسکار مراجعه به سایت ها است. سایت های زیادی وجود دارند که انواع لباس کار را ارائه می دهند. یکی از این سایت های معتبر، سایت لباس ایمنی می باشد. با مراجعه به این سایت می توانید از قیمت انواع لباس ایمنی مطلع شوید.

برای خرید لباسکار نیز می توانید از طریق ثبت سفارش آنلاین خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید. کرج یکی از از شهرهای ایران است، که بهترین و با کیفیت ترین لباس های ایمنی را با کمترین هزینه تولید می کند. برای خرید لباسکار کرج می توانید از طریق سایت یا از طریق مراجعه حظوری اقدام کنید. خرید لباس کار کرج بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال لباس های با کیفیت و ارزان قیمت هستند.

 

خلاصه

به طور کلی می توانیم  بگوییم که لباس کار ها یکی از ابزارهای ایمنی محسوب می شوند، که جان افراد در برابر خطرات محیط کار محافظت می کنند. استفاده از لباسکار های مناسب بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که از لباس کار مناسب استفاده نشود، جان افراد به خطر می افتد. جنس، مدل، رنگ و سایر ویژگی های لباسکار به شرایط محیط کار بستگی دارد.

اگر شما هم وقت کافی برای خرید لباس کار با کیفیت و خوب ندارید می توانید با مراجعه به سایت لباس ایمنی هر لباسی که مورد نیازتان هست را با بهترین کیفیت خرید داری کنید. شما می توانید سفارش خود را از طریق اینترنت ثبت کنید و همچنین همه اطلاعات مهم در مورد لباسی که انتخاب می کنید را می توانید داخل سایت مطالعه کنید. در صورت هر گونه مشکل در فرآیند خرید یا سوال در مورد محصولات می توایند با شماره زیر تماس بگیرید.

تماس با ما

09123620209

02634467713

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *